halli hallå x)

tjena alla mupps <3  Har just kommit in ! . va ute på en långprommis med mamms . de va så skönt att man inte kunde sitta inne hela kvällen juh ^^  .Ja envcisades med att ta klackskorna x) så skavsåren ä inte att leka med nu :P . menmen :) tur att de finns plåster :) . Jag mådde helt dåligt när ja kom hem från the school idag:S så ja¨råka somna , Mven hanna ringde å väckte mej , (vilket va tur )  . Man får ju se till att man har många skor nu på sommar/våren efter osm jag iaf byter skor som andra byter strumpor . de ä säkert inte bara jag som har vart med om skavsår som förstör skorna , aah ni fattar .... Jag har hittat ett par nya favvosar från adidas som ä supersötaste :)
chiao//mims♥
image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0