söndag å allt va de innebär .

nejmen shue:) sitter här vid mitt stökiga skrivbord å lyssnar på the fray - how to save a life . mer känd som -  grey´s anatomy låten. Allt började vid typ 8 . JAAA KAN NI TÄNKA ER? 8!!  . då ja va tvungen att vakna för att åka till teatern . Efter tre genrep åkte jag hem . jag tog bussen tsm me sandra .  hon har blivit blond gott folk :) .Simon den dissaren kom innte. smarto där . menmen de löste sej . när ja kom hem lagade jag en potatis *stolt* :D . å sen la ja mej å kolla på bond . lr kolla å kolla . ja typ somna ganska snabbt, sen vakna jag nån timme senare å kravla mej upp . - har ni känt så nån gg att man går upp tidigare än va man behöver . sen orkar man inget så man går å lägger sej igen  så blir allt knas. när ja hade vaknat satte jag mej vid datan å börja lyssna på musik å chatta lite . & här är jag . :) . sn<art kanske man ska börja göra sej i ordning å städa upp å plugga lite :) .

TV MÅSTEN IKVÄLL: kanal 3: 21:00 titanic efterföljt av  Scrubs .
kanal 4: 20:30 parlamentet - om du vill skratta ;D
kanal5 :17:40 sjunde himlen efterföljt av favvoserien  oc.

over and out// mims♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0