godmorgon bloggen :)

Godmorgon bloggen :) sitter i skolan på biblan å väntar på att L ska bli färdig med sin svenska. ungen är ju inte snabbtänkt direkt ;D . ikväll ska jag ba ta det lungt å chilla. de känns såå skönt att jag har lov om ba några minuter! wonderful! :). förra helgen såg jag meet the spartans har ni sätt den? ., helt sjuk film x) - men endå rolig x) .påtal om film,  vet inte om ni har hört det , men för alla er gwyneth paltrow älskare där ute. det sägs att hon ska sluta göra filmer för att vara hemma med sina barn istället. hmm vi får väl se om det stämmer ellero m det bara är ett av tusentals andra rykten. vi hörs ikväll då jag publicerar en "mimmi vill ha" lista ;) kram!♥
image223

Kommentarer
Postat av: nattish

jaså okey :) e d inte jobbigt o ha tre ?:O ja tycker det räcker med en haha :D

2008-03-20 @ 10:35:04
URL: http://capnsugar.blogg.se
Postat av: sandra

a visst är dom :)
glad påsk!

2008-03-20 @ 13:22:25
URL: http://sandraliksom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0