målafärg tipex eller vittnagellack ?

i julklapp fick jag ett jättevitt nagellack av mamma . men jag har inte använt det sen igår . jag har vart lite osäker på om jag gillar det eller inte. men så igår när jag skulle använda det så såg de verkligen crazy ut. kunde inte bestämma mig för om det såg ut som målarfärg eller tipex på mina korta naglar. :)  - fick även frågan av panikslagna mamma , - är det emalj från köket !?!?! ( vi har ju renoverat) . hah så jag tror att jag skippar dedär med vita naglar! :) . men jag har fastnat för dedär med akryl / gelé naglar. jag har ingen aning vad skillnaden är mellan dom  men men :) . i vilket fall skajag önska mig det i påskpressent :)
kram <3 / mims
image201


Kommentarer
Postat av: Helena

Nej jag vet inte heller, men har hört att acryl skall var det bästa.Ha en bra fortsättning på dagen!

2008-03-16 @ 14:18:45
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Marielle

gele ska du iaf inte ha. =) ha en bra dag :}

2008-03-16 @ 14:40:00
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0