o.c vann ..

o.c vann på minn lilla "omröstning"  , jag tycker också att oc är bättre än one tree hill, men alla har vi olika smak ;) - nu är jag iaf hos mamma igen . pappa försökte fixa photoshop till mig men det gick inte riktigt som vi ville så han får försöka nån annan dag istället. imorgon är det badminton som gäller även fast jag inte är 100 % kry . men jag har inte tränat på hundra år så jag känner att det behövs ^^ . nu ska jag försöka mig på ett litet syprojekt. fick nåa småsaker av mamma idag också lägger in dom på bloggen om en liten stund. så jag får hoppas att ni orkar sitta uppe och vänta ;) .♥  
image261
jag tycker denna tee  från h&m är ganska cool, skön att ha till vardags typ i skolan till ett par jeans, vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: anna

hmm.. jag måste nog säga att jag gillar one tree hill bättre. men oc är också bra. de är liksom lika, men endå jätteolika!

2008-03-26 @ 22:40:44
URL: http://aaccz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0