sådärja!

fyfasiken skrev värdens inlägg så fucka sej allt! , aja nu skriver vi om då . måste erkänna att jag är lite nervös inför imorgon . jag kunde inte sova igår ist låg jag och tänkte på om jag skulle börja blöda näsblod i bussen eller rammla av liften x) . till frulle köpte jag en ost å skinkmacka med en drick youghurt, till lunch en kyckling sallad med sprite zero och när alla andra tar fram sitt godis så ska jag vare den nyttiga och mumsa på mina vindruvor ;)
detta ska jag ta med mig imorn ^^

maten såklart ^^
några veckorevyn - ska tvinga L att diskutera mode :)
tuggummi- är beroende (A)
kräkpåse - ice
mobil+ headset
vantar
penna

hmm är det något jag har glömt? - kommer inte på n iaf  :)
klockan är redan halv 8 å nu måste jag verkligen skriva på svenskan (reserepotage)
wish me luck / M:)

Kommentarer
Postat av: Chardonnay

haha..me too =)
Hoppas allt är bra med dig!

kram

2008-03-17 @ 19:40:00
URL: http://www.metrobloggen.se/Chardonnay

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0