saker att göra .

länge sen jag bloggade nu . det ska de bli ändring på ! vaknade för ett tag sen och jag mår inte så överdrivet bra. jag är värsta förkyldish och det känns i hela kroppen ;) . men nu ska jag sluta klaga å börja göra nått vettigt ist .
på tisdag så var det ju meningen att vi (skolan) skulle åka till romme & åka skidor vilket jag hade sätt fram emot supermkt . men igår när jag skulle prova mina termobraller som jag trodde lågi lådan så sa mamma att hon hade slängt dom . wiiie tack mamma  x/ . så nu får vi se om ja hinner få tag på några. annars blire en "stannahemmadag" för min del .

GÖRA LISTA
(x)
duscha
( /) fixa mig
( ) måla naglarna
( /) städa
(x) fixa termobralls
( ) plugga

image200 paris hilton i vit skiddress :)

Kommentarer
Postat av: alle

du SKA fixa termobrallor! annars åker du i mjukis elr jeans^^

2008-03-16 @ 13:59:17
Postat av: Sweet 16´s blogg

visst är det, har ni också vårsol?:D

2008-03-16 @ 14:02:59
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0