vad jag fick i påskägget :)

hemma från mormor och morfar och är helt slut . det tar verkligen på krafterna att va social och snacka om sånt man verkligen inte bryr sig om x) . denna dag har gått skitsuperdupermegasnabbt!. har ni fått nått kul i påskäggen eller är dom somvanligt fullproppade med smågodis ? ;) . jag fick godis, pengar och pressentkort , pressentkorten var på profesional nails (ska göra akryl) (:  och på typ friis & co pappa ville att ja skulle ha en ny väska :) , så imorron innan vi åker till farmor och firar den grekiska påsken så ska vi köpa väskan lr va det blir ;) . nu ska jag verkligen göra ett försök på ett outfitkollage (fast bilderna är nog suddiga) - och sen ska ja försöka med ett annat slags kollage, så håll tummarna nu ^^ .
kärlek ♥
 
dom galet fina påskäggen jag gjorde till mina kusiner:) !

Kommentarer
Postat av: svar: lisa

Jag tycker givetvis 4 är snyggast ! 1 och 2 är också helt ok. Men som sagt 4 är SNYGGAST :)

2008-03-22 @ 21:01:32
URL: http://lisgs.blogg.se
Postat av: frida

Tack så mkt!
Söta påskägg :)

2008-03-23 @ 11:48:42
URL: http://friidaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0