ca 40 min kvar & något lugnare:)

hejhej igen :) . nu har ja lugnat ner mej lite . de är faktist inte ens säkert att vi ska flytta . ja dampa loss ordentligt i förväg , som alltid x) . men ja tror inte jag är ensam om de . är de inte oftast så att man gör en större grej av det än vad de är? . Ja sitter här med scrubs på i bakrunden å snart börjar sex and the city :), om ca 40 min faktist ^^. har precis duschat å borstat tänderna å tvättat ansiktet . jag använder en serie som heter mary kay .den är jättebra! fler borde prova den :)Det är en hel serie med allt från olika peelingar till massor av smink . de bästa är att dom har ett så stort urval så man hittar garanterat de som passar just sin egen hy. Nu ska ja ba sitta här å chilla en stund innan ja hälsar på sängen x)  .ha de bäst !
sov sött //mims♥
image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0