nucci , pucci & gucci

Lite irroni över "nucci , pucci & gucci" iaf när man säger de tillsammans. kom på de på midsommar-helgen när jag låg å läste mormors damtidning. försök att seja de tio gånger snabbt du ;D .
 Idag har ja inte gjort så mkt faktist .jag vaknade ganska sent och tillslut fick ja ut linda , japp ja gick till tyresta igen, tredje gången den hära veckan *stolt* xD. sen när jag kom hem och förövrigt var helt slut så chilla ja ba tills mammi kom hem & då åkte vi & storhandlade , wiiie lr inte :) . Imorgon får vi kolla på vädret å verkligen hoppas på att de blir fint på lör! skulle va så fett kul att åka till grönan spec me hanna ! vi äger hela grönan raktupp & ner ;D . Om inte de får vi passa in det någon annan dag . Nu ska ja städa upp lite i mitt stökiga rum (:
kärlek //mims ♥

                               
                                     nucci               pucci              gucci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0