tisdag

halluuee. imorsse när jag och linda gick till skolan så var det ju superslask ute (hata) och när jag kom till skolan så va mina strumpor plaskblöta! som tur var så hade ja ju mina kinaskor i skåpet så jag kunde iaf byta skor. håret blev också helt förstört inte för att det var borstat lr nått x) . dagen gick väldigt långsamt idag. men 10000 år senare efter massa förvirrande algebra och engelska kriterier så var dagen äntligen slut. då fick jag en liteefter julklapp av alle ? . det var ett par örhängen som va jättefina (: och  en packe hårnålar , -sånt går alltid åt! tackars :) . nu ska jag ta och packa lite kläder för idrotten imorron :)
puss/ mimmi 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0