pluggish

phuu ! precis klart med labbraporten . fyfasiken va ja hatar de . de ä så gaalet tråkigt . sen att ja hatar min lärare vilket gör  ämnet till ett hatobjekt de me . Idag hon ba aah men de va erat ansvar att plugga på håltimmen x) . jo men ofta! . inte ens "the geeks" gör de juh! . menmen . sitter här å har ont i huvudet . ja står fast vid min åsikt att ja behöver glasögon :) . de ä hett ^^ . ikväll ska ja till pappa en stund . de ä faktist bra att komma ifrån pluggandet för annars blir man ju helt crazy ! . men nu ska ja fortsätta att vara lite duktig å försöka skriva ut min uppsats , -haha hur svårt kan de va att skriva ut nåra papper? :D . teknik ä inte min grej ^^ .
OVER AND OUT //MIMS♥
image88


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0