dagen innan :)

sha sunshines :) hoppas allt är bra med er !
Idag är dagen innan jag börjar jobba och ja ä nervöööös X) fast mest nervös är jag välöver att jag inte kommer vakna i med att jag måste gå upp ca 6 *suck*  .sitter här å försöker intala mej själv att allt ska gå bra :)
vilket de kmr ! idag har jag faktist cyklat till mammas kusin å sen har ja typ inte gjort nått mer . jag sov typ till 1 (A)
men de tycker ja man får när det är sommarlov . jamnar men har ju liksom lov från att vakna tidigt lrnått.. :)
nu sitter ja ba här å lyssnar på "goo goo dolls -iris " och försöker komma på sätt att bli trött så att jag kan somna tidigt . kanske storstäda rummet igen . det blir man ju iaf inte pigg av ^^ . nej , jag får se ..nu ska jag nog shoppa två par skor som jag har inttat på nätet :D
over and out//mims ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0