mogen gudmor man har........lr nått.(:

freeedah :D skönt att man ä ledig från dagis nu ^^ , asså visste de ä kul men de tar på krafterna.
Carina gör som vanligt allt för att få uppmärksamhet. ( carina ä inget dagisbarn utan min gudmor). de känns som ja måste ta me henne ut å shoppa snart ! , för om ja säger grått kommer hon med nått orange x) .de va längesen ja träffade muppen nu , å ja hoppas att vi kmr ses snart , för faktist hon ä lite kul :D . & hon är en jäkel på att lägga tbx strumpbyxor i paket ;D - haha oförglömlig dag :D . Nu sitter jag hät å kollar på legally blond - en superbus film , SE DEN!. imorron ska ja upp å shoppa å om pappa inte är sjuk så ska vi på bioo .
chiao//mims♥
image62


Kommentarer
Postat av: Carina

jaaaaaaaaaaaaaa!!! Äntligen gumman!! Jag blev så rörd så det trillade säkert ner hela tre tårar när jag läste - puss

2007-03-24 @ 23:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0