nästan lov .

började med att ja släpade upp mej klockan 10 för att följa med mamma å handla x) . sen skjussa morfar oss till carina , där vi typ chilla . synd ba att henke va där .henke ä ett monster om nån undrar .. när vi åkte hem va de nästan en taxi som krocka med oss. gaah han körde på fel sida av vägen , han skulle inte jag vilja åka med . nu är jag iaf hemma & ska städa för att ja ska hitta kläder till musikalen . känner mej asasträssad å gillar inte alls musikalen ! menmen ..så äre. sitter här  & planerar för mitt nästan aktuella lov . de börjar ju typ på måndah but anyway .., ja vill jättegärna träffa Hanna (bäästis) drf vi hinner aldrig träffas typ :(  , sen vill ja shoppa , å sen ska ja va me linda , alle å kajsa . Juste på söndag ska ja på bio å sen ska ja till farmor på lör ..har sagt det förr nu säger jag det igen - vill ha meeeer tid ! :)
over and out ! //mims♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0