Ny skrivare .

så , äntligen har ja fått min skrivare , förra ggn när vi skulle köpa började ja bråka me pappa i bilen å då fick ja ingen x) . men nu så . en hp skrivare blev de som passar till kameran ;) . matcha är viktigt i alla lägen ! . Idag har ja &så mått obra:( , tror ja har nån liten sjukdom i kroppen :/ , men de ä ju så att dom flästa blir sjuka nu , ja tror &så att de kan bero på att man "tar av sej kläderna" lite för tidigt bara för deblir lite varmare & sol . å påtal om sol så behöver jag nya solglasögon . lr behöver å behöver ^^ men ni vet  :)  , i vår gäller stora bågar , gärna med färgat glas med färger som ex lila . tjejer kan även ha lite maskulinare bågar , de ä ba coolt , inte för att de ä just min stil but anyway.  Jag funderar på att köpa ett par DIOR solisar i sommar . diggar de märket starkt när det gäller glasögon , men även D&G & FENDI  har schyssta glasisar ^^ .
OVER AND OUT//MIMS♥
    image76                                                                                                   ↑
                                                                    fendi (vårkollektion 2006.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0