söndakvällar=pluggkvällar?

guuekväll alla söta , å alla glada me för den delen ;D, ja har kommit på att ja alltid sitter å pluggar på söndagar .de ä ganska konstigt egentligen , lr ni som läser min blogg tror säkert ja pluggar 24/7 men så är de inte , man skulle kunna säga att de ä mer "prata" än "göra"  när de gäller mej x) , ja antar att de inte ba va ja som blev neggativt chockad idag av vädret ? , meen gaaah va tog solen vägen ? som tur va kom den ju tillbaks på eftermiddan ^^ . vA de nå som såg den nya serien "brothers and sisters" idag ? -ja gjorde å ja tyckte den va helt okej . kanske så bra så man kan följa , va tycker ni ? :) naej nu ä de bäst att ja fortsätter skriva så ja blir klar nån gg ;) - kommer me nya news om praoen imorron :)
puss å kramar//mims♥

Kommentarer
Postat av: Carina

Du har ju fortfarande inte skrivit något om mig i din blogg :-(

Jag såg minsann Brothers and Sisters och JAG tyckte den var hur bra som helst. Kram Carina

2007-03-23 @ 09:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0