THE SHOES!! ;)

Hej alla :D , idag va första dagen i skolan efter lovet , de börja bra på morronen , men när ja hade kommit fram till skolan hade knappen på mitt kofta gått bort :O OMG!!!!  fick typ lite panik å skavsår efter ja lånat mammas skor x) . Linda å ja kuta iväg till sjuksyster för å hämta plåster å dum som ja ä glömde ja mina nycklar där:) .sen sprang vi till syslöjden å ingen va där , så vi bestämde oss för att gå tillbaks efter lästimmen . när vi kom upp till klassrummet å ja skulle hämta min bok så kom ja på att mina nycklar va hos syster så vi fick springa ner å hämta dom x) sen kom vi upp å efter den lektionen gick vi in å sydde mkoftan på toan x) haha  :D . tack för hjälpen linda ^^ .Idag när vi hade idrott kom hanna å hälsa på :) ja hade tyvärr inte tid å göra nått idag men vi kanske ska synas i helgen . Idag har de vart torrare ute på gatorna vilket gör mej asaglad ;) de betyder att de snart ä vår lrått . + att ja har ju redan hittat THE SHOES ;) -så jäkla snygga lr egentligen har ja hittat många , jamenar ..en tjej kan aldrig få för många skor :)
chiao//mims♥
184015-36     ←me like♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0