tuggummiberoende .

de hela började igår natt när ja kom på att man måste ställa om klockorna å ja insåg att ja va tvungen att gå upp en timme tidigare ( uschi ) . men i vilket fall kom ja upp å iväg till teatern . där som vanligt folk klagade på mitt tuggummi . OMFG ja kan väl få ha tuggummi om ja vill ?!?!? . blir så störd. de går inte en dag utan att  minst 3 personer är på mitt tuggummi . låt mej å mitt tuggummi va! x) - ja ä beroende å de gillar ja !. guh va härligt väder de va idag :D . så skönt när man kan ha uppvikta jeans ,vårskor å bara en kofta . då äre vår:) .fast när ja kom hem idag/kväll . så frööös jah . imorron äre ju måndag igen å folk frågar om de ska bli kul å praoa å ja de ä klart de är , men guuh va jobbigt:) . men ja gillar utmaningar så de ä lungt^^ . nu ska ja ta å måla naglarna me mitt nya nagellack som ä typ mörklila som även håller i sej denna säsong
chiao//mims♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0