Det här med att titta på samma film 100 gånger!

hejhej hallå , sitter här framför datan (som ni märker) x) å typ väntarpå att jag ska sova . nästa vecka ska jag inte försova mig någon dag alls! hoppas ja (A). för om jag gör de kommer linda dra mig hårt i fingret :)  .
ja funderar på vilken film ja ska sei nnan ja somnar å då kom jag att tänka på hur många gånger jag kan se samma film utan att tröttna på den . ja är sanslös när det gäller filmer och låtar. om jag fastnar på dom kan jag istort sätt höra/ se på dom hur många gånger osm helst. nu har jag kollat på bridget jones minst tio gånger från när jag fick den och det var inte spec länge sen. men kanske är det för att ja brukar somnA innan hela filmen är slut . eller kanske för jag byter låt eller spelar den från början fast det är tid kvar. det kanske är så , ja att man tkr bättre om saker som man inte riktigt vet hur dom slutar.

THE END mim ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0