Gymnasiemässan

♥hej där :) . i dag va de gymnasiemässan och jag var där med mamma och linda. Det var sjukt mycket folk men också ganska roligt. vi kom dit med 0 påsar och lappar gick där ifrån med typ 11 . till skillnad från alla andra osm kom med 1 högst två x) . men vad ska man säga .....jag gillar påsar xD. eftersom att jag inte har shoppat på övertvå veckor !!!!!! :O så åkte vi förbi lite affärer på vägen hem och jag köpte en jättenice fredperry wct med gulddragkedja 
på MQ och en vanlig vit bas-tee på hm. De blev inte mer. sen vill mamma inte att jag ska shoppa så mkt mer innan min födelsedag (7 dec) . nu har jag lovat mig själv hela kvällen att jag ska städa rummet å kolla på alla gymnasiegrejjer men ja tare hmmm..när ja har lust:) . ha en myspys kväll
kram mim ♥
image146


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0