LOV! :D

HEJHEJ HALLÅ :) nu har jag äntrligen loov men gash ja kmr va tvungen att skriva massa arbeten iaf menmen (: bara känslan av att få sova till klockan tolv gör ju en glad ;) . Nu var de typ tusen år sen som ja blogga för ja pallade faktist inte med när ja hade så mycket å göra i skolan och sånt :). Nu har jag förklarat bort mej tillräckligt idag ^^ .Nu sitter jag hemma hos mormor och morfar .(fredags middagarna har börjat igen.) *suck* och imorron ska jag till farmor och farfar för dom kom hem från gotland typ i tisdags gash! dom har vart där hela sommaren . jag var där typ en vecka och var överlycklig när jag kom hem ,även om det var jäkligt mysigt att gå på den vita stranden och kolla in solnedgången :). I vilket fall kommer detta bli värsta släkthelgen :) . Får se om jag fortsätter blogga nu iaf under lovet .
glöm inte att måla naglarna ^^
K-Ä-R-L-E-K 


 mormor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0