Mimmi framtidagolfproffs.

Nej skulle inte tro de:P , var och spelade idag med morfar och kusin det gick ju sådär . nej de SÖG! jag fick iväg bollen över 50 meter typ 3 gånger och thats it . men för simon gick de värsta bra. MUPPUNGE!
menmen annars vare trevligt :)  och när morfar frågade om vi skulle satsa på golfen tror jag frågan inte riktigt var riktad till mej :).

När jag kom hem var jag iskall och la mig å kolla på film de va myspys sen åkte jag och storhandla med mamma det tycker jag var snällt av mig ! . Nu saknar jag pappa drf jag har inte träffat han på nåra dagar å han e fett kul när vi inte bråkar:) Älskar dej ♥
Nu ska ja ba sitta här å njuta av att jag är ledig x)
puss /m♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

...jag älskar dig också min lilla flicka...

2007-10-31 @ 21:07:36
Postat av: mims

wiie pappi (:

2007-11-02 @ 13:41:08
URL: http://mims08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0