söndag kväll och ingen skola imorron!!

hej mina kära :) jag tror jag glömde blogga igår och så hittade jag ingen bild på kinadojjor heller men de e lungt ja hittade nåra idag för 75 spänn på nån kinastore på drottninggatan X) . nice nice . Gubben osm jobba där va typ indier eller nått å han va skittrevlig . ja vill köpa många skor hos han bara för han va så snäll X) Men det luktade typ sjukt mkt rökelser där inne så  man kanske blev snäll av lukterna eller nått ,

När jag hade köpt mina skor-s :D så
gick jag ut en liten stund med dani och frös som en megamupp - Det va iskallt så det blev inte så jättelänge ist gick jag upp till pappa och kollade film det var supermys :).Senare på kvällen gick jag och mamma upp till simon och dani å käkade tackos å typ massa annat så min mage är värsta mätt!!

Det var faktist en riktigt trevlig dag och mitt lov har inte ens börjat wiiie ! :)

/M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0