jag älskar internet!

sådär ja! nyinflyttad i nya lägenheten  och allt e på plats (NOT) , eller iaf om man bortser från hmmm...allt x) .
nu har jag iaf äntligen fått tillbaka mitt kära internet. JAG ÄLSKAR INTERNET! - hur klarade man sej utan denna otroligt coola uppfinning?  . alle berättade att hon hade nätshoppat massor i helgen bla 4 par skooor å 1100 andra saker. den ungen!  de fick mej att bli riktigt sugen på å shoppa själv - som ja inte alltid är det x) . så nu bär de strax av till affären me mamma . dock för att köpa mat. men ja tänkte att de kunde leda till nätshopping lite senare ikväll :) .det låter som en plan! ni som påstår att det inte funkar att smöra. tjena ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0