kan inte hitta skinnjackan!

idag gick det lite segt att springa . kan bero på att de blåste så sjukt mkt , menmen runt kom vi iaf ^^ . lite senare på dagen så skulle jag iväg till tandläkaren och bestämmde mig för att ta fram la skinnjkacka . men eftersom det forfarande står trehundrasjuttielva  flyttkartonger överallt så kunde jag inte hitta den. så lite försenat började jag (med feta dunjackan) gå mot tandläkaren. jag hade ett hål och nu måste jag borra för andra gången i mitt liv. buhu :/ . så är det :) . här kommer en bild på dagens outfit .
enjoy/ M♥


♥skor-din sko
♥jeans-gina
♥tröja-MQ

Kommentarer
Postat av: Lisa

svar: ja, riktigt fin var den.
hon passade bra i den.

fin outfit!
:)

2008-02-25 @ 19:17:13
Postat av: Lisa

glömde bloggadressen. ;p
ha en trevlig kväll!

2008-02-25 @ 19:18:11
URL: http://lisaamandaa.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

fint!

2008-02-25 @ 19:44:58
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0