att måla naglarna är en konst.

hejhej , bara två dagar kvar innan helgen . sitter här och förbereder mitt tal lite . wooow ja ska hålla tal i skolan på svenskanmen ja orkar inte lägga ner så mkt tid på de för ja lär iaf aldrig få mvg igen x) . Idag skämdes jag lite för mina naglar som såg helt hemska ut . när jag har blivit lite vuxen ska jag nog göra naglar . men nu tkr ja fortfarande de är så kul me nagellack så .. x)  . linda berättade iaf att hon hade tänkt måla naglarna röda . men det blev tydligen borttaget för helften kom utanför. i början när jag målade med rött naglack så kom ja mestadels utanför naglarna . men nu går de faktist mkt bättre x) . hur osm helst kom vi fram till att det var en konst att måla naglarna. :)
kram ♥
image174

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0