jag är en mulberry !

satt å kolla runt lite på veckorevyn.com och hitta ett litet gulligt test. "vilken väska är du" ? .- kunde såklart inte låta bli att göra det . och jag blev en mulberry -olala min favvo väska me ;) . även om jag typ ttryckte lite fel för dedär frågefältet va lite fuckat på min data. :S . menmen :) här är då moteveringen-enjoy^^

DU ÄR EN SLITEN BAYSWATER I OAK FRÅN MULBERRY

Trygg och praktisk, grattis - du är en sliten Bayswater från Mulberry. Antagligen i färgen oak. Dig kan man lita på, du avslöjar aldrig en hemlighet och är den bästa vännen man kan ha eftersom du håller år ut och år in. Du matchar till allt och smälter in i vilka kretsar som helst. Positiv och glad, nära till skratt. Yta är inte så viktigt för dig, men kvalitet är något du värdesätter - och gärna lägger lite extra pengar på.

gör testet du me;)  http://www.veckorevyn.se/livsstil/test/2008/test-vilken-handvaska-ar-d/index.xml?page_nr=1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0