"THE SHOE BOX"

Hej alla!  länge sen nu ! , antar att jag har varit upptagen ... lr inte: P .
menmen . lite uppdatering nu då ; nån dag efter jag hade slutat skolan så vare ju dax för lite julklapps shopping med linda. de e faktist riktigt kul! de var inte osm när man var liten och köpte det billigaste ljuset i affären till mamma. haha jag erkänner , ja var riktigt jäkla snål när jag var liten ! 
sen på julafton så var vi hemma hos oss och det var faktist helt okej kanske var ja liiiite besviken på mina paket men de e ba för ja e så bortskämd. iaf sägs de så ;) .
Jag fick faktist massa kul. favoriterna var nog ett skit coolisch armband och
 "The shoe box"-(alla sex and the city avsnitt). nu börjar jag ju snart i skolan suck , okej de ska bli lite kul men bara för att ja ska träffa kompisarna igen :) . i vilket fall så kanske det är dags att vända om dygnet. men lätt liksom när man har en sex and the city box . JAG ÄR BEROENDE! jag kan inte sluta kolla på dom. varje kväll sejer jag till mig själv, bara tre avsnitt ikväll . men de går inte :O man blir liksom pigg av att kolla på de . så jag testade att sätta på en annan film här om dagen men ja kollade typ 5 min innan jag tröttnade. detta är ett konstanterande - jag är ett troget sex and the city fan
puss?

                 image153

Kommentarer
Postat av: Julia

var med och tävla om ett sminkset på våran blogg! :)

2008-01-04 @ 23:02:14
URL: http://juliajosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0