bloggdesign ^^

godmorgon alla (A) , jag vet att klockan är halv 2 men jag har ju lov förfasiken , är det inte meningen att man ska sova bort halva dagen då ? (: . nu ska jag försöka städa upp lite här , käka "frukost" och hitta min andra toffla. sitter nämnligen ba me en på mej x) . jsute sen måste ja ju svara på alla era kommentarer . Idag ska jag få hjälp av en tjej me min blogg design, - har ni några tips på hur en snygg bloggdesign ser ut ? ;)  , lägger ut en bild på nicole å hennes bebis , tycker bilden är riktigt fin , söt unge lr va säger ni  ?`
(bildfunktionen krånglar , jag försöker ladda upp den senare då )

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad roligt att få en ny bloggdesign :D

2008-03-25 @ 15:36:25
URL: http://glooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0