little black dress;)

så försökte man med ett kollage som ännu en gång gick åt ..ja ni vet x)  . tålamod har man ju inte heller:)  . träningen gick inte övercrivet bra. blev ba en halvtimma för pappa var för sjuk :/ . menmen så äre ibland! . jag får ta igen det i nästa vecka istället ^^ . Det är typ tusen saker jag borde göra nu  , städa rummet fixa naglarna , ja de ioffs inte så mycket mer , men de e så stökigt så det känns som det. juste jag ska lägga in en outfitbild från kameran också så sabina börjar läsa min blogg:) - verkar va en trevlig tjej (: . anyway den kommer senare ikväll :) - nu lägger jag in en bild på vad jag tycker att alla tjejer bör ha i sin garderob , exakt - LBD . ;) - ingen av dessa klänningar nappade direkt tag i mig, gillade bara formen på bilden x) - vilken är eran favorit? :)

image230


Kommentarer
Postat av: emelie :)

den längst till höger tycker jag ^^

2008-03-20 @ 23:28:11
URL: http://emelieew.blogg.se
Postat av: frida

Jag gillar Annes mäst :D

glaa påsk

2008-03-21 @ 14:49:46
URL: http://Friidaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0