romme imorgon!:)

hej  alla! :) superkul att så många kommenterar:) . hoppas allt är bra med er . sjhälv är jag fortfarande förkyld och hängig , men det går säkert över;) . imorgon bär det av till romme och det ska bli superdupermegakul x) . därför ska jag lägga mig tidigt idag. senast klockan 11 för då börjar scrubs kulkul :) - är det något som kollar på det?  :)
idag har det vart en ganska chill dag. idrott (jag var inte med) musik (jag lät som en förkyld kråka) , svenska och slöjd . på slöjden syr jag en klänning den är hmm.. annorlunda:). jafg får lägga ut en bild på den här på bloggen sen när den är klar ;). nu ska mamma och jag iväg till affären och köpa frulle och lunch till imorron. bloggar mer sen när jag kommer hem :) .
peace / mimmi ♥
ps , ska du eller känner du någon som ska till romme imorron ? :)

 -dålig bild på kassen jag sydde förut . (den är sötare på riktigt)  x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0